
vineri, 12 februarie 2010
sâmbătă, 6 februarie 2010
luni, 25 ianuarie 2010
Komfort a ales Prodir pentru materialele promotionale


Instrumentul de scris marca Prodir, disponibil in Romania prin intermediul platformei web http://www.premiumpen.ro a devenit un valoros instrument de comunicare pentru brandul Komfort.
Compania Komfort a ales modelul DS5 - culoare fume. Un pix marca Prodir foarte elegant, avand un ton mat si transparent. Prodir Elvetia ofera o garantie de 5000 m de linie pentru pasta acestui pix Prodir.
Pixurile Prodir sunt un excelent instrument de comunicare pentru companiile care apreciaza calitatea si pun pret pe durabilitatea unui instrument purtator de brand. Printre brandurile care au ales Prodir pentru o comunicare eficienta putem enumera: Sony, BMW, RTL II si multe altele.
vineri, 22 ianuarie 2010
marți, 19 ianuarie 2010
miercuri, 13 ianuarie 2010
De la vechiul la noul sediu Utopium
Dupa un an de la mutarea sediului Agentiei de Publicitate Utopium de pe strada Vladimirescu pe strada Ion Vidu, 26 inca mai suntem cautati la vechiul sediu. De acolo directiile de mers ne sunt cerute telefonic spre noul sediu. Uneori reusim sa directionam clientii usor, alteori este mai greu, deoarece nu toata lumea cunoaste toate stradutele. Pentru o mai buna coordonare avem harta de mai jos.
View Mutare sediu Agentia Utopium in a larger map
View Mutare sediu Agentia Utopium in a larger map
luni, 11 ianuarie 2010
joi, 24 decembrie 2009
vineri, 18 decembrie 2009
GLOBAL MONEY RECOVERY - MATERIALE CORPORATE
Materialele corporate, de prezentare, ale companiei GLOBAL MONEY RECOVERY au fost creionate in jurul siglei existente si a domeniului de activitate - insolventa. Serviciile companiei GLOBAL MONEY RECOVERY necesita o abordare coerenta si simpla dar in acelasi timp trebuie sa impuna respect si sa transmita incredere.
Mapa ca si instrument de lucru a fost gandita din toate punctele de vedere. La interior intalnim trei inchideri suplimentare - artificiu care permite o indosariere mult mai buna a documentelor. Pentru a-i conferi o durabilitate in timp si pentru un aspect impecabil, mapa este infoliata mat la exterior. Sigla GMR este pusa in evidenta printr-o lacuire selectiva lucioasa care contrasteaza cu suprafata matuita a mapei.
Colile cu antet au o suprafata generoasa alocata elementelor de identificare ale companiei. Hartia este superioara ca si greutate fata de colile cu antet obisnuite, avand un grad ridicat de alb.
Prezentarea companiei este dezvoltata pe un suport consistent de 200g/mp. Lacuirea de protectie, cu aspect mat, a partilor exterioare da prezentarii un aspect foarte elegant, oferind in acelasi timp o protectie la contactul cu alte materiale tiparite.
Instrumentul de scris, pesonalizat, a fost ales din colectia elvetiana Prodir. Prodir ofera cele mai bune instrumente de scris corporate din lume. Calitatea materialelor si garantarea pastei pentru 5.000 de metri, fac din Prodir unul dintre cele mai longevive instrumente purtatoare de brand.



Mapa ca si instrument de lucru a fost gandita din toate punctele de vedere. La interior intalnim trei inchideri suplimentare - artificiu care permite o indosariere mult mai buna a documentelor. Pentru a-i conferi o durabilitate in timp si pentru un aspect impecabil, mapa este infoliata mat la exterior. Sigla GMR este pusa in evidenta printr-o lacuire selectiva lucioasa care contrasteaza cu suprafata matuita a mapei.
Colile cu antet au o suprafata generoasa alocata elementelor de identificare ale companiei. Hartia este superioara ca si greutate fata de colile cu antet obisnuite, avand un grad ridicat de alb.
Prezentarea companiei este dezvoltata pe un suport consistent de 200g/mp. Lacuirea de protectie, cu aspect mat, a partilor exterioare da prezentarii un aspect foarte elegant, oferind in acelasi timp o protectie la contactul cu alte materiale tiparite.
Instrumentul de scris, pesonalizat, a fost ales din colectia elvetiana Prodir. Prodir ofera cele mai bune instrumente de scris corporate din lume. Calitatea materialelor si garantarea pastei pentru 5.000 de metri, fac din Prodir unul dintre cele mai longevive instrumente purtatoare de brand.




joi, 17 decembrie 2009
Global Money Recovery WEB SITE
De curand Utopium Advertising a lansat nou site web al companiei Global Money Recovery.
Global Money Recovery este una dintre cele mai importante companii din vestul tarii, specializata in problema insolventei. Colaborarea si reprezentarea in plan regional a celor mai importante case de avocatura din Romania a necesitat o abordare proaspata in comunicarea on-line. Noul site este prietenos, bine documentat si o adevarata unealta pentru clientii Global Money Recovery.
"O platforma on-line trebuie sa fie un instrument activ care usureaza accesul la informatie de oriunde."


Global Money Recovery este una dintre cele mai importante companii din vestul tarii, specializata in problema insolventei. Colaborarea si reprezentarea in plan regional a celor mai importante case de avocatura din Romania a necesitat o abordare proaspata in comunicarea on-line. Noul site este prietenos, bine documentat si o adevarata unealta pentru clientii Global Money Recovery.
"O platforma on-line trebuie sa fie un instrument activ care usureaza accesul la informatie de oriunde."



vineri, 11 decembrie 2009
CREATIVE BRIEF
joi, 10 decembrie 2009
Excursie cu clasa de Mos Nicolae
Paine cu smantana, jumari, ceapa si cascaval - puse la cuptor in frigul plin de aroma vinului fiert si a martipanului.
deb from Cristian Ungur on Vimeo.
PRODIR CONFIGURATOR - WWW.PREMIUMPEN.RO

Platforma PREMIUMPEN.RO unde se pot configura on-line toate modelele marcii Prodir.
Premium Pen ofera suport in ceea ce priveste configurarea instrumentului de scris ideal pentru orice campanie de promovare. Deasemenea puteti obtine suport in limba romana pentru personalizarea instrumentelor de scris Prodir. Pixurile Prodir sunt produse/personalizate integral si exclusiv in Elvetia. Acest fapt garanteaza calitatea si durabilitatea produselor Prodir.
www.premiumpen.ro
Etichete:
HTTP://WWW.PREMIUMPEN.RO,
MATERIALE,
PIXURI,
PRODIR,
PROMOTIONALE,
ROMANIA
miercuri, 18 noiembrie 2009
luni, 16 noiembrie 2009
miercuri, 11 noiembrie 2009
Utopium in Global Management Challenge - Decizia Strategica
Caracteristica principala a competitiei este faptul ca participantii sunt pusi sa ia decizii atat strategice cat si operative in toate ariile de management ale companiei:
- analiza conditiilor financiare (un raport financiar complet, monitorizarea profitabilitatii, controlul datoriilor, nivelul dividendelor, invrestitii)
- planificarea productiei (cantitatea, gama de produse, mijloacele de productie)
- marketing (preturi, cheltuieli de promovare si publicitate),
- cercetare si dezvoltare (modificari ale produselor, controlul calitatii)
- vanzari (ariile geografice, canalele de distributie),
- logistica (managementul rezervelor, alegerea mijloacelor de transport),
- managementul resurselor umane (recrutari, demiteri, training, motivare, remunerare in limitele unui sistem de salarii si comisioane),
- management in situatii de criza
Deciziile unei echipe influenteaza comportamentul intregii piete, asa cum se intampla si in viata reala, lucru evidentiat de anumite aspecte cum ar fi: fluctuatia fortei de munca, cota de piata, etc.
Scorul final dat de pretul per actiune al companiei virtuale este influentat de:
- Lichiditati
- Cota de piata
- Fiabilitatea produselor
- Efortul investit in Cercetare si Dezvoltare
- Dividende
- Resurse de productie
- Stocuri si Blocaje
- Plata dobanzior










- analiza conditiilor financiare (un raport financiar complet, monitorizarea profitabilitatii, controlul datoriilor, nivelul dividendelor, invrestitii)
- planificarea productiei (cantitatea, gama de produse, mijloacele de productie)
- marketing (preturi, cheltuieli de promovare si publicitate),
- cercetare si dezvoltare (modificari ale produselor, controlul calitatii)
- vanzari (ariile geografice, canalele de distributie),
- logistica (managementul rezervelor, alegerea mijloacelor de transport),
- managementul resurselor umane (recrutari, demiteri, training, motivare, remunerare in limitele unui sistem de salarii si comisioane),
- management in situatii de criza
Deciziile unei echipe influenteaza comportamentul intregii piete, asa cum se intampla si in viata reala, lucru evidentiat de anumite aspecte cum ar fi: fluctuatia fortei de munca, cota de piata, etc.
Scorul final dat de pretul per actiune al companiei virtuale este influentat de:
- Lichiditati
- Cota de piata
- Fiabilitatea produselor
- Efortul investit in Cercetare si Dezvoltare
- Dividende
- Resurse de productie
- Stocuri si Blocaje
- Plata dobanzior










Prima decizie a fost luata!
Utopium in Global Management Challenge 2
Utopium in Global Management Challenge
Global Management Challenge este o competitie mondiala de management strategic care utilizeaza un simulator in care fiecare echipa conduce o companie virtuala, cu obiectivul final de a avea cel mai bun pret per actiune din piata in care concureaza.
Competitia are caracter anual, fiecare editie avand 4 etape. Prima etapa se desfasuara primavara, pe parcursul a 5 saptamani. 64 de echipe se califica pentru etapa din toamna, care dureaza tot 5 saptamani. Cele mai bune 8 echipe concureaza o zi in Finala Nationala de la inceputul lui decembrie, iar castigatoarea acesteia va reprezenta Romania in Finala Internationala care are loc anul urmator in diverse capitale ale lumii.
Mai multe: http://www.gmcromania.ro/welcome.php
Competitia are caracter anual, fiecare editie avand 4 etape. Prima etapa se desfasuara primavara, pe parcursul a 5 saptamani. 64 de echipe se califica pentru etapa din toamna, care dureaza tot 5 saptamani. Cele mai bune 8 echipe concureaza o zi in Finala Nationala de la inceputul lui decembrie, iar castigatoarea acesteia va reprezenta Romania in Finala Internationala care are loc anul urmator in diverse capitale ale lumii.
Mai multe: http://www.gmcromania.ro/welcome.php
marți, 10 noiembrie 2009
Absolut Flavor of the Tropics

“Williams Murray Hamm has designed the bottle graphics for Absolut Flavor Of The Tropics, a new limited edition that will be launched exclusively in Duty Free/Travel Retail globally for a 6 month period. The product offers the travellers a new exotic vodka flavour that is not available in stores back home. Williams Murray Hamm, a leading packaging design agency in the UK, was tasked with putting an ‘Absolut twist’ on tropical fruit.
From Florida and the Caribbean to Hawaii and the Seychelles, exotic fruits thrive in the humid weather of the sun-drenched tropics. Williams Murray Hamm’s design expresses the fruit through strikingly bright thermal images of the world map. It offers a brand new look for Absolut that captures this new exotic flavour and offers consumer the perfect souvenir from their intrepid journey.
lovelypackage.com
vineri, 6 noiembrie 2009
sâmbătă, 31 octombrie 2009
vineri, 30 octombrie 2009
joi, 29 octombrie 2009
Sfidarea legilor brandingului - schimbarea siglei si de doua ori pe saptamana
miercuri, 28 octombrie 2009
Abonați-vă la:
Postări (Atom)