miercuri, 30 iulie 2008

Utopium Finalizeaza BMW Magazine, Nr. 2

In urma cu cateva zile a sosit, proaspata, de la Munchen noua revista BMW Magazin.



Incepand cu anul 2008 BMW Group, intra in Romania ca si entitate juridica ferma pentru a-si reprezenta direct brandurile pe care le are in portofoliu, BMW si MINI. Pana in 2008 Automobile Bavaria in calitate de dealer reprezenta BMW. Odata cu intrarea in Romania, BMW Group si-a ales prin licitatie companiile cu care va colabora.

Utopium Advertising a fost aleasa ca agentie pentru comunicarea corporate BMW pentru mediile tiparite si on-line.

Datorita experientei dobandite de agentia noastra in colaborarea cu clientii germani, BMW Group ne-a increditat atat partea editoriala a revistei cat si administrarea spatiului de reclama pentru promovarea unor companii si branduri de top din Romania. Numarul de pagini este limitat de catre BMW Group Germania, Utopium fiind singura agentie prin care se poate contracta publicitate in Romania.

Utopium Advertising - Bani, Gloante si Placinte in noua campanie Proges

Utopium Advertising a realizat cea mai noua campanie a retelei internationale de magazine pentru amenajari interioare Proges.
Campania cuprinde un Spot TV, un Ad de Presa si OOH. Filmarile spotului TV au fost realizate in Romania intr-o coproductie romano-spaniola.




"In luna mai ne-am intalnit cu clientul in Viena la o discutie "amicala" despre noua campanie Proges din vara. Clientul isi dorea ceva spectaculos care sa rupa intr-un fel sau altul calupul publicitar. Aveam la dispozitie un buget nu tocmai hollywoodian dar cu asteptari mari iar timpul scurt ne presa. Impreuna cu echipa de creatie, Cristian Ungur, Creative Director si Gabriel Porfire, Art Director, am invartit brieful pe toate partile. Continea cuvinte de genul: cinematic, activ, diferit, relevant, spectaculos. Dupa multe idei, schite si solutii care seara pareau excelente iar dimineata jalnice, am ajuns la ideea jafului unei banci pentru a avea bani sa iti amenajezi casa. Jaful unei banci implica insa sume mari de bani - in directa contradictie cu brieful din care trebuia sa reiasa pretul mic de la Proges. In acest context, am introdus placintaria in traseul jefuitorilor catre banca si sloganul: "Nu e nevoie sa jefuiesti o banca pentru a-ti amenaja casa, e suficient o placintarie!". Am fost foarte atenti atat la slogan cat si la filmare sa nu incalcam vreo regula CNA! La finalul prezentarii storyboardului catre client am vazut un zambet de multumire si atunci am stiut ca am dat lovitura!" Mihai Cristian Pop - Managing Partner.



"Rollin Film a venit cu o propunere foarte interesanta in ceea ce priveste regia. Eduardo Vasquez - regie si Baltasar Yebra - director of photography, au fost doua dintre atuurile care au inclinat balanta in cadrul pitch-ului in favoarea Rollin Film. Am vazut ca Eduardo a inteles din prima ce asteptari avem si viziunea pe care ne-a prezentat-o s-a potrivit ca o manusa. Am ajuns sa ne intrebam, la un moment dat, daca filmam un spot TV sau un trailer de film. Mi-a fost destul de clar ca spotul va iesi in evidenta din calupul de publicitate cand am vazut multimea de spectatori din Piata Victoriei. Nu in fiecare zi ii vezi pe baietii de la Cassa Loco fluturand niste arme prin centrul Bucurestiului." Cristian Ungur - Creative Director.



"Rezultatele campaniei s-au vazut inca de la primele difuzari, fapt care ne-a confirmat ca Utopium a ales o directie foarte buna de promovare. A doua zi dupa inceperea campaniei intrau clientii in magazinele noastre si spuneau: "Am venit sa vedem ce mai impuscati pe aici!" La nici 2 saptamani de la lansarea campaniei, Proges a atins un prag istoric de vanzari!" Annamaria Anton-Bakó , Marketing Manager, Proges.



Campania se desfasoara in media nationala si regionala pe canalele TV, in ziare, OOH si revistele de profil. Valoarea la rate card a campaniei Proges din aceasta vara depaseste suma de 1 milion Euro.



Utopium Advertising dezvolta servicii la nivel local si international de cercetare, planning, creatie si media. Rezultatele campaniilor si premiile internationale pentru creatie confirma faptul ca Utopium este o agentie de publicitate care promoveaza directia strategiei eficiente bazata pe creativitate. Clienti Utopium: Kronotex Germania, Benq Austria, Procter & Gamble, Porto Petrol, HVB, Proges, ABARO.

vineri, 4 iulie 2008

USA - Happy Birthday

4 iulie este una din cele mai frumoase zile pentru americani si pentru cei care cunosc aceasta tara si i-au inteles adevaratele valori.
In fiecare an de 4 iulie incerc sa gasesc undeva o placinta buna cu mere, sa stau pe o bordura si sa ma bucur de amintirile unei zile de 4 iulie petrecute in USA.

La multi ani tuturor americanilor si celor care au in suflet un pic din America!

Happy Birthday USA!



miercuri, 11 iunie 2008

Gradinita Trei Ursuleti - promotiile 2008

Gradinita Trei Ursuleti se apropie de incheierea anului gradinaresc. Serbarile din acesta vara vin cu tricouri, sepcute si multe surprize pentru toti absolventii - mari si mici.

Bucuria copiilor va fi macar pe masura bucuriei colegilor nostri care au participat la acest proiect.










vineri, 6 iunie 2008

Utopium Advertising - Un Nou spot Tv

Agency: UTOPIUM ADVERTISING
Director: Eduardo Vasquez
Movie Production House: Rollin
Client: Proges
VIP's: Cassa Loco



Making of - Bucuresti 2008

luni, 26 mai 2008

Marian Crisan, a obtinut Palme d'Or pentru scurtmetraj



Vom incepe prin a-l felicita pe Marian pentru reusita sa de la Cannes.

Discutam cu el in urma cu cateva saptamani, imediat dupa trimiterea filmului catre juriu si imi explica cat de greu este sa faci performanta in acest domeniu. Cu toate acestea cine se lupta reuseste.

Utopium a colaborat cu Marian Crisan la doua dintre clipurile publicitare realizate in ultimul an (Proges si Pandispan).

Marian Crisan este din Salonta - motiv real de mandrie pentru bihoreni.






vineri, 23 mai 2008

Utopium - sedinta foto Glockner

Utopium a demarat pentru Glockner, importator de mese si scaune, procesul de branding.
A fost creata sigla si a fost facuta prima sedinta foto pentru materialele de prezentare.










joi, 22 mai 2008

Utopium la un nou curs festiv!

Un nou Curs Festiv, o noua abordare!

Invitatia la Promotia de trei ani a specializarii Marketing de la Facultatea de Stiinte Economice a fost abordata diferit de Mihai Pop, Managing Director, Utopium Advertising.

"Sunt mai tineri si i-am simtit mai aproape, acesta e motivul pentru care am avut o discutie mai putin formala cu ei. Cu toate ca sunt tineri le sclipesc ochii si cred ca sunt concurenti reali pentru promotiile cu patru ani!" Mihai Pop.





miercuri, 21 mai 2008

Tiderle - GMP - LEO - GMP - LEO

Foarte tare!

Campania cu Ardeiul Iute in colaborare cu GMP
Apoi la Leo Burnett
Apoi la GMP
Apoi la Leo Burnett

SCOR EGAL LA PAUZA!

Cine pariaza pe ce urmeaza?


luni, 19 mai 2008

M3 Outlet Center Polgar - Debrecen

La M3 Outlet Center Polgar am fost si va putem spune urmatoarele:

- Nike, Puma, Adidas - preturi bune, cozi mari - se merita
- Gant, preturi mai mari ca si in Romania in plin sezon
- Beneton - dezastru
- Mango - nu s-a deschis inca
- Nu au o farmacie
- Multe spatii ne ocupate
- Gagicute dragute foc - cat vezi cu ochii

In concluzie...mai bine mai mergi un pic pana la Budapesta!!!




Utopium la Magic FM Party

Vineri seara Utopium participa in efectiv redus la Magic FM Party in Club Bali.

Razvan Chiriac, Director Magic Fm, a pregatit o petrecere excelenta. Ioana a castigat Impachetari in Ciocolata si Ionut multe sacose, zice el...