vineri, 23 mai 2008

Utopium - sedinta foto Glockner

Utopium a demarat pentru Glockner, importator de mese si scaune, procesul de branding.
A fost creata sigla si a fost facuta prima sedinta foto pentru materialele de prezentare.










joi, 22 mai 2008

Utopium la un nou curs festiv!

Un nou Curs Festiv, o noua abordare!

Invitatia la Promotia de trei ani a specializarii Marketing de la Facultatea de Stiinte Economice a fost abordata diferit de Mihai Pop, Managing Director, Utopium Advertising.

"Sunt mai tineri si i-am simtit mai aproape, acesta e motivul pentru care am avut o discutie mai putin formala cu ei. Cu toate ca sunt tineri le sclipesc ochii si cred ca sunt concurenti reali pentru promotiile cu patru ani!" Mihai Pop.





miercuri, 21 mai 2008

Tiderle - GMP - LEO - GMP - LEO

Foarte tare!

Campania cu Ardeiul Iute in colaborare cu GMP
Apoi la Leo Burnett
Apoi la GMP
Apoi la Leo Burnett

SCOR EGAL LA PAUZA!

Cine pariaza pe ce urmeaza?


luni, 19 mai 2008

M3 Outlet Center Polgar - Debrecen

La M3 Outlet Center Polgar am fost si va putem spune urmatoarele:

- Nike, Puma, Adidas - preturi bune, cozi mari - se merita
- Gant, preturi mai mari ca si in Romania in plin sezon
- Beneton - dezastru
- Mango - nu s-a deschis inca
- Nu au o farmacie
- Multe spatii ne ocupate
- Gagicute dragute foc - cat vezi cu ochii

In concluzie...mai bine mai mergi un pic pana la Budapesta!!!




Utopium la Magic FM Party

Vineri seara Utopium participa in efectiv redus la Magic FM Party in Club Bali.

Razvan Chiriac, Director Magic Fm, a pregatit o petrecere excelenta. Ioana a castigat Impachetari in Ciocolata si Ionut multe sacose, zice el...




joi, 15 mai 2008

Pictori mari - artisti desavarsiti

Doua saptamani am cautat, am sunat, am verificat si toate cele, pentru a gasi o companie de productie publicitara care sa ne personalizeze doua panze pentru un teren de tenis - in beneficiul unui client...clar.


Nimeni...NIMEEEEENI. NADA!!!!


Asa ca am facut noi cu mana noastra - si a iesit la fix!










miercuri, 14 mai 2008

Utopium Advertising rasplateste performanta!

Mihai Pop, Managing Partner - Utopium Advertising, a fost invitat la Cursul Festiv al Facultatii de Stiinte Economice Oradea pentru a tine un speach din partea mediului de business pentru specializarea Marketing.

Este al doilea an consecutiv in care Utopium vine la Cursul Festiv al Facultatii de Stiinte Economice pentru a le vorbi absolventilor si pentru a premia cu o suma in bani, cel mai bun student de la specializarea Marketing.

Anul acesta cea care a primit CEC-ul din partea Utopium a fost Conevalic Bianca.

"Vom incerca sa facem din aceasta actiune o traditie. Vom sustine in permanenta mediul universitar si in special sectia Marketing care este direct in legatura cu Utopium. Deasemenea credem ca incepand cu anul viitor vom putea face mai multe actiuni cu Facultatea de Stiinte Economice. Eforturile noastre sunt posibile datorita interesului acordat acestei colaborari de catre Decanatul Facultatii de Stiinte Economice prin Anca Dodescu, Decan si Elena Botezat, Prodecan" Mihai Cristian Pop - Managing Partner, Utopium Advertising.




vineri, 9 mai 2008

Utopium angajeaza graphic designer

Se cer cunostinte solide de CorelDraw si Photoshop. Pentru detalii va stau la dispozitie. Cv-uri la cristian.ungur@utopium.ro.

Computers

marți, 22 aprilie 2008

Noul Mac Book Air de la Maxperform



Noul MacBook Air de la Maxperform a ajuns azi la Utopium. Am facut repede verificarea dimensiunilor cu ultimul AD creat de Utopium pentru Apple. Ad-ul se numeste Exclamation si are in prim plan noul Air de la Apple comercializat de http://www.maxperform.ro/

Utopium a creat un nou AD pentru Apple - AD care a aparut in BMW Magazin.



luni, 7 aprilie 2008

Lansarea site: www.pandispan.ro

Utopium a lansat site-ul www.pandispan.ro




www.pandispan.ro face parte integranta din campania de imagine Gold Pasticer. Odata cu www.pandispan.ro s-a lansat si blogul http://pandispan.blogspot.com

Lansarea site-ului beneficiaza si de prima campanie on-line prin intermediul www.reteteculinare.ro.

vineri, 7 martie 2008

La Multi Ani by Utopium

Urare de 8 MARTIE...
(un pic de optimism)
Afara e soare, soare sa iti fie si in inima...
Afara canta pasarile, fredoneaza si tu cu ele!
Primavara a sosit, primeste-o si tu cum se cuvine
cu un zambet
cu bucurie
cu emotie.
(un pic de sinceritate)
8 Martie e zi de sarbatoare in cinstea acelor fiinte frumoase, gingase, ambitioase, dinamice, emotive, calde, dulci, intuitive, puternice, rasfatate...
Iar acestor persoane speciale, le dorim ca ziua sa le fie mai senina ca infinitul, sa fie iubite si rasfatate peste masura si nu in ultimul rand...
La Multi Ani, flori ale primaverii!
(un pic de realism)
O sa vi se para poate ca sunt prea multe metafore, comparatii, epitete... dar e doar o iluzie! De fapt, sunt prea putine, si de prea putine ori am spus LA MULTI ANI!

sâmbătă, 1 martie 2008

marți, 26 februarie 2008

EXPOMARIAGE ALEGE UTOPIUM ADVERTISING

Colaborarea Expomariage – UTOPIUM a început în anul 2007, când agenţia s-a ocupat de promovarea acestui eveniment inedit al anului, ajuns la cea de-a V-cea ediţie. Rezultatele promovării din 2007 au fost pe placul clienţilor: peste 15.000 de vizitatori la Expomariage.
Anul 2008 aduce cea de-a VI-sea ediţie Expomariage – cea mai importantă şi cea mai mare expoziţie naţională şi internaţională din România, din domeniul nunţilor în cadrul căreia, se prezintă şi se lansează colecţiile anului 2008. Promovarea acestui eveniment de amploare a căzut şi anul acesta în sarcina UTOPIUM, iar noi ne-am asumat această responsabilitate cu pasiune şi seriozitate. Evenimentul a fost promovat prin cele mai adecvate medii, luând în considerare natura sa.
Astfel Expomariage a fost promovat pe undele radio – la KISS FM – Spotul publicitar se difuzează în funcţie de oraşul în care urmează să se desfăşoare expoziţia. Aceste oraşe sunt: Bucureşti, Cluj-Napoca, Oradea, Timişoara, Iaşi şi Braşov.
Panotajul stardal – derulabile şi citylight-uri în toate oraşele în care se desfăşoară expoziţia.

www.expomariage.ro

Revista Mireasa alege Agentia de Publicitate Utopium




Revista Mireasa împlineşte anul acesta 10 ani. Pentru a marca aşa cum trebuie acest eveniment am oferit cea mai bună soluţie privind canalele şi modul de promovare. Strategia propusă a inclus următoarele canale de promovare: Radio, Televiziune, OOH